Translate

сряда, 23 февруари 2011 г.

КАК ПРОРОКУВА ВАНГА?

Източник: www.vanga.eu
„Когато застане пред мен даден човек, имам чувството, че в главата ми се разтваря прозорец, чрез който наблюдавам картини и животът на човека преминава пред очите ми като на кинолента, а над мен чувам глас, който ми казва какво да предавам.”

В някои от сеансите, обикновено когато е пророкувала световни събития, Ванга е изпадала в транс: внезапно и прилошава, цялата пребледнява и от устата й излиза глас, който е поразявал околните със силата си, със съвсем различния тембър, с думи и фрази, които тя не притежава в речника си.

Диалог с Красимира Стояноваот от книгата й "Ванга", в който пророчицата пояснява как и какво вижда по време на сеансите си:


К: Виждаш ли конкретни лица - образ, външен вид, картина, обстановка?
В: Да.
К: Как се появява бъдещето на конкретен човек?
В: Виждам живота му като на кинолента.
К: Четеш ли мисли?
В: Да.
К: На какво разстояние?
В: Без разлика.
К: Как четеш мислите на чужденците? Езикови бариери?
В: Не.
К: Можеш ли да извикаш информация за посочен период от време или да поставиш въпрос?
В: Да.
К: Силата на ясновидството ти зависи ли от сериозността на поставения проблем или от силата на личността, с която разговаряш?
В: Да.
К: Зависи ли от моментното здравословно или психическо състояние на личността?
В: Не.
К: Ако предскажеш нещастие или смърт, може ли то да бъде предотвра-тено?
В: Никой не може да го предотврати.
К: А за група лица, селище, държава?
В: Не.
К: Жизненият път на човек зависи ли от силата на индивида и може ли да се изменя?
В: Не. Всеки следва строго определен път.
К: Как определяш основния проблем на всеки посетител?
В: Появява се образ и чувам глас.
К: Имаш ли чувството, че ясновидската ти дарба е програмирана от по-висши сили?
В: Да.
К: Какви?
В: ....
К: Виждала ли си ги?
В: Да. Те са прозрачни фигури - така, както човек вижда отражението си във водата
К: Светещите точки във въздуха тяхна проява ли са (вероятно става въпрос за праната - авт. на сайта)?
В: Да.
К: Могат ли да се материализират?
В: Не.
К: По твое или по тяхно желание влизате в контакт?
В: Обикновено по тяхно.
К: Състои ли се човекът от няколко взаимно свързани в симбиоза тела: етерно, физично, умствено?
В: Да.
К: Как виждаш починалите?
В: С образ и глас.
К: При контакт с починал човек, той задава ли въпроси или само отго-варя?
В: И двете.
К: Запазва ли се личността след смъртта?
В: Да.
К: Как възприемаш смъртта?
В: Само като физически край.
К: Кое е по-силно: родствената или духовната връзка?
В: Духовната връзка е по-силна.

Друго интервю:

Въпрос: Говориш ли с духове?
Ванга: Идват много и най-различни. Някои от тях не мога да ги разбера. Но тези, които идват и са около мен, ги разбирам. Един идва, чука на вратата и ми казва: „Тази врата не е добра, смени я!”
Въпрос: Помниш ли, като падаш в транс?
Ванга: Не. Не помня почти нищо. След транс аз се чувствам много зле през целия ден.
Въпрос: Опитват ли се да те лъжат?
Ванга: Много рядко, повечето хора не смеят.
Въпрос: Вземаш ли лекарства?
Ванга: Не.
Въпрос: Никога ли?
Ванга: Не, не съм. Само преди време за кръвното ми налягане един лекар ми даде някакви хапчета, но като взех да ги пия, започна да ми пресъхва устата, просто не мога да си завъртя езика. Спи ми се. Пия вода не ми е сладка, и изхвърлих хапчетата.
Въпрос: И какво правиш?
Ванга: Нищо. Само много искам, като догледам, да мълча.
Въпрос: Ти как си почиваш?
Ванга: Ами мълча. Затворя се в стаята си и не искам никакви хора. Лягам по гръб и мълча. Само това ме спасява.

Няма коментари:

Публикуване на коментар